10 найкращих ігор Kickstarter усіх часів
Згідно з Board Game Geek, в даний час існує 13 116 ігор, що підпадають під категорію "Crowdfunding: Kickstarter". Хоча це число завищене за рахунок записів, що з'явилися як кампанії після їхнього початкового випуску, це число надихнуло мене на те, щоб подумати про те, які ігри я поставив би на перше місце в моєму особистому списку ігор на Kickstarted. І оскільки я завжди відчуваю, що моя думка має значення, я вирішив, що цей список не тільки мій особистий Топ-10 ігор Kickstarter, але і ОфіційнийГрупа -10 ігор Kickstarter.
Я вже бачу, як закочуються очі, коли ви пророкуєте, які сильні удари в кампанії по настільній грі будуть у верхній частині цього списку. Такі ігри, якЗомбіцид ,Острів духів іГлумхейвен , останню з яких багато хто вважає найкращою грою на планеті. Але ви не знайдете цих ігор ніде в моєму офіційному списку, і це просто те, з чим вам доведеться змиритися. Однак ви виявите десять чудових ігор (12, якщо рахувати почесні згадки), які не отримують стільки уваги преси.
(Відмова від відповідальності: цей список не є схваленням чи критикою формату Kickstarter загалом, який я або люблю, або ненавиджу, залежно від того, на якому боці ліжка я прокидаюся. Уточнимо, що я справді зіграв у всі 13 116 ігор, що пройшли кваліфікаційний відбір, або, принаймні, я ненадовго думав зіграти в них у якийсь момент свого життя.)
Почесні згадки
Дві ігри, які близькі до того, щоб потрапити до списку, - це BaseballОсновні моменти: 2045 іПошуки планети X.Baseball Highlights: 2045 - це щось на кшталт забутої перлини в жанрі побудови колоди, що поєднує у собі просту механіку з акуратним підходом до настільної гри в бейсбол. Пошук Планети X - це дедуктивний досвід на рівні гравця, який є частково логічною головоломкою і частково головоломкою ефективності, коли ви намагаєтеся скласти ходи, щоб зібрати кращу інформацію раніше, ніж це зроблять ваші противники. Обидві ігри, безумовно, заслуговують на увагу, навіть якщо вони не зовсім потрапили в десятку кращих (і офіційних в Інтернеті).
10. Західні легенди
Якби цей список виділяв ігри просто на основі загальної кількості окремих кампаній на Kickstarter, Western Legends була б явним номером один. Вона, як і раніше, потрапляє до списку, тому що це, ймовірно, найкраща справжня гра-пісочниця. Гравці можуть робити все, що захочуть виграти цю гру; грайте за шерифа, злочинця, гравця чи погонича худоби. Усі варіанти є життєздатними стратегіями, і вони більш-менш однаково цікаві.(Можливо, не з азартними іграми, оскільки гра вимагає від вас завищеної ціни за фуршетом, як у Вегасі.) У Western Legends багато контенту, і додавання всього відразу може ускладнити запам'ятовування та навчання грі, але це те, що потрібно грати хоча б раз, щоб випробувати, як все це добре поєднується.
2-6 гравців • Вік 14+ • 60-90 хвилин
9. Острів динозаврів
У наші дні на ринку існує безліч таких ігор «побудувати парк динозаврів» - Dinogenics, Draftosaurus, Tiny Epic Dinosaurs, а також побічні продукти цієї гри, такі як Dinosaur Island: Rawr 'n' Write, Duelosaur Island таДинозавр світ. . Однак для менеОстрів динозаврів — найкращий із усіх. Він поєднує у собі невелике розміщення робітників з управлінням ресурсами досить простим способом. Плюс: моя копія на Kickstarter йшла із браслетом. Шльопанний браслет! Як це навіть не вище дев'ятого місця?!?
1-4 гравці • Вік 8+ • 90-120 хвилин
8. Амеріго
Це одна зі старих машин, але Amerigo 2013 насправді був першим проектом Kickstarter від дизайнера Стефана Фельда. У грі є сумнівна тема, пов'язана з туманним колоніалізмом, але механічно це один із найпростіших і найпривабливіших дизайнів Фелда. Гравці використовують витончену кубічну вежу, щоб вибрати свої дії для переміщення кораблів, захисту від піратських атак або укладання плитки у стилі тетріс. Це максимальна кількість очок, і вона, як і раніше, залишається однією з моїх улюблених ігор в цілому, навіть якщо вона не зовсім вписується в більш сучасний стиль Kickstarters «брязкальця заради брязкальця».
2-4 гравці • Вік 10+ • 90 хвилин
7. Сплячі боги
«Сплячі боги» - це кульмінація багаторічної роботи Райана Лауката над створенням світу та дизайном, і тому вона може стати його видатним твором. Це частково гра, частково досвід, коли ви подорожуєте картою, яку можна використовувати в кількох кампаніях, і розшифровуєте підказки, які приведуть вас до інших місць призначення, або побічних квестів, які можуть розблокувати досягнення. (Іноді це справді схоже на настільний еквівалент відеоігри з відкритим світом, такий як Assassin's Creed.) Є також монстри, з якими вам потрібно боротися, використовуючи винахідливу систему пошкоджень. "Перемога" у грі стає запізнілою думкою, як тільки ви починаєте сесію. Натомість гравці більше зосереджені на тому, як команда може відновитися після напруженої битви, або на тому, що мав на увазі цей персонаж із раннього, коли він сказав: «Не ходіть у доки на півночі цього острова». Це прозвучало як попередження.
1-4 гравці • Вік 13+ • 60 хвилин
6. Волосся
В останні роки Stonemaier Games відмовилися від Kickstarters, але був час, коли вони були золотим стандартом для високоякісних ігрових компонентів, які, можливо, можна було включити лише через Kickstarter. КолиКоса Kickstarter був запущений, здавалося, що він включає сміховинну кількість речей для того, що було більш-менш стандартним євро з акуратною механікою оновлення вибору дії. Хоча гра, безумовно, перевидана для того, чим вона є, вона більше не здається зайвою, і, таким чином, Scythe змінив правила гри щодо того, як маси очікують, що ігри відбуватимуться. Не завадить і те, що гра справді гарна. Як і Gloohmaven, Scythe має бути в будь-якій десятці найкращих, навіть із згадкою Kickstarter. (Хоча в моєму списку немає Похмурої гавані. Ще раз: мій список, мої правила.)
1-5 гравців • Вік 12+ • 90-115 хвилин
5. Архітектори Західного королівства
Шем Філліпс зробив кар'єру завдяки своїй великій «середньовічній» франшизі. На даний момент у ньому близько 300 ігор, включаючи Корабелів Північного моря, Торговців Південного Тигра, Паладінів Західного королівства, Шевців Північного моря та Віконтів Західного королівства. (Деякі з тих, що я перерахував, навіть не справжні, але тримаю парі, ви не можете сказати, які саме.) Мій фаворит у цій серії як і ранішеАрхітектори Західного королівства»., що є кодовим дизайном SJ Macdonald, який працював над кількома цими іграми з Phillips. Це доступна гра розміщення робітників з цікавою механікою, яка дозволяє гравцям підвищити цінність локації, просто відвідуючи її часто, але залишає можливість противникам захоплювати цих робітників для отримання прибутку. Це справді винахідливий дизайн і одна з найшвидших ігор у своєму роді.
1-5 гравців • Вік 12+ • 60-80 хвилин
4. Глен Мор II: Хроніки
Переробка Маттіасом Крамером своєї старої школи Euro Glen More може бути єдиною грою в цьому списку, яка б просто не існувала без Kickstarter. Інші ігри, ймовірно, знайшли б вихід на ринок, алеГлен Мор II: Хроніки— це величезна гра, яка по суті є набором механізмів, упакованих у коробку з унікальними компонентами. І це неймовірно. Ванільна версія гри чудова, тому що ви використовуєте механізм вибору плитки rondel для забудови своєї землі, але гра також поставляється з вісьмома розширеннями різної складності (заголовок «Хроніки»), які або трохи змішують гру, або змінюють весь досвід. . Glen More II: Chronicles — моя улюблена гра, і це одна з причин, через яку я досі вважаю Kickstarter силою добра у світі. (Незважаючи на те, що розділ коментарів кожної окремої кампанії є лякаючою пусткою скарг і вимог щодо доставки зі швидкістю телепортації.)
2-4 гравці • Вік 12+ • 90-120 хвилин
3. Марвел Юнайтед
Так що якщо ви чули про Kickstarter, значить, ви чули і про FOMO. (І якщо ви не чули про FOMO, то ви дійсно багато упускаєте.) Кампанії CMON часто звинувачують у використанні цього явища для збільшення фінансування, і дві недавні кампанії Marvel United (початкова, а потім приправлена Людьми Ікс) є двома винуватцями, яких найчастіше називають проблематичними щодо цього. Хоча в принципі я не погоджуся ні з чим із цього,Marvel United- Одна з найвеселіших кооперативних ігор, в які я коли-небудь грав. Є щось у простоті гральних карт, які відразу допомагають наступному гравцю. Справжнє задоволення - це коли ви змішуєте різних лиходіїв, які цікавим чином змінюють гру. (На жаль, багато з них є ексклюзивами Kickstarter, що є однією з невід'ємних проблем цих кампаній в цілому.) Однак я не вдаватиму, що Marvel United — продумана гра. Це світло. Як…суперлегкий . Настільки легкий, що якби в ньому не було тонни пластикових мініатюр, він, певно, сплив би. Але це також моя найпопулярніша гра з того часу, як вона вийшла, і це навіть близько не близько. Я грав у неї зі своїми маленькими дітьми. Я грав соло. Я навіть грав у неї віддалено через відеочат, що відносно легко здійснити.
1-4 гравці • Вік 8+ • 40 хвилин
2. Виноградарство
До появи Коси булоВиноградарство., що справді привернула увагу до Джеймі Стегмайєра та його ігор Stonemaier Games. Kickstarter для оригінальної гри поєднав унікальну тему із простою механікою розміщення робітників. Гра, розроблена спільно з Аланом Стоуном, була добре прийнята, але тільки після випуску доповнення Tuscany Viticulture стало одним із золотих стандартів у Європі. (Після цього все стало трохи складніше; спробуйте з'ясувати, яка версія гри у вас взагалі є. Є Essential Editions, Booster Packs та несуттєві речі. Я навіть не впевнений, які версії все ще існують для покупки у вашому магазині. місцевий магазин іграшок KB). Що?KB Toys більше не існує?!?) На мій погляд, Виноградарство (з Тосканою) є прототипом гри з працевлаштування робітників і є типом гри, яка має бути в кожній колекції. .
2-6 гравців • Вік 13+ • 90 хвилин
1. Будинок Eldervale
У штаб-квартирі Board Game Quest добре задокументовано, що я дуже за те, щоб одягати капелюхи на мипло. Так що, очевидно, це означає, що я повинен був вибрати гру, яка започаткувала мою одержимість, як найкращу гру Kickstarter всіх часів. (І це офіційно, тому що вона знаходиться в офіційному списку, який я зробив офіційним.) Dwellings of Eldervale займає перше місце не тільки тому, що це фантастична гра, але й тому, що вона втілює все, чим став Kickstarter. Він переробляється до дурості і має надбудови, які переважно не потрібні. (У монстрів у моїй копії, наприклад, є шумові бази, що гарчать, що смішно, а також те, що я відмовляюся не використовувати під час гри.) Але, як і в Scythe, ніщо з цього не здається роздутим, як це іноді буває в цих кампаніях. . Дизайн Люка Лорі є табло. гібрид робочого місця, в якому просто дуже весело грати, і в якому є кілька цікавих механічних заплутаностей, які досить відрізняють його від інших ігор. Його все ще складно дістати (він періодично повертається до друку безпосередньо від видавця Breaking Games), але воно того варте. І якщо я не згадав про це: мипла одягають ці приголомшливі шапки під час гри, а потім стають будинками. Це чарівно. А магія стоїть на першому місці. Під час гри мипли одягають ці дивовижні шапки на даху, а потім стають будинками. Це чарівно. А магія стоїть на першому місці. Під час гри мипли одягають ці дивовижні шапки на даху, а потім стають будинками. Це чарівно. А магія стоїть на першому місці.