100. ІСТОРІЯ БИТВИ 2E

Замість того, щоб купувати стартові набори та мініатюри за завищеними цінами для настільної військової гри, я був задоволений другим виданням Battlelore. Ідеальне доопрацювання системи Command & Colors Річарда Борга, ця сяє. Просто потрібно більше фракцій.

99. ПАКС ПАМІР: ДРУГЕ ВИДАННЯ

Коул Верле переглядає більш ранній дизайн і створює красиву, хитромудро створену асиметричну табло про важливий момент, що рідко обговорюється в історії. Це напружена боротьба за домінування з низькими показниками очок, яка приносить величезне задоволення.

98. РАДА 4

Ця гра має дві зовсім різні версії, але, на щастя, CMON зберегла основний ігровий процес. Одна частина квитка на поїздку, а інша частина євро на будівництво двигуна, гравці платять за розміщення будинків по карті та ланцюжка бонусів один від одного у швидкій 60-90-хвилинній грі. Один із моїх фаворитів за останні кілька років, «Рада чотирьох» – це хоумран.

97. МАНХЕТТЕНСЬКИЙ ПРОЕКТ: ЕНЕРГЕТИЧНА ІМПЕРІЯ

Energy Empire дуже відрізняється від однойменної гри, в якій гравцям пропонується керувати забрудненням, що вражає світ від виробництва енергії. Енергетична імперія - це конструктор таблиць, в якому ви намагаєтеся керувати своїми робітниками, щоб придбати та активувати ряд потужних здібностей. Це розумна головоломка, захована за доступними євро.

96. ДУЕТ ЛИСИ В ЛІСУ

Два гравці працюють разом, щоб виконувати трюки та розчищати ліс. Це настільки просто, що важко повірити, що ніхто не додумався раніше. Але ось вона, під номером 36 у моєму списку, тому що це одна з найкращих ігор для двох гравців, у які я коли-небудь грав, і одна з найкращих ігор для взяття трюків.

95. СПРОЛОПОЛІС

Sprawlopolis потрібно всього 18 карт, щоб зробити те, що багато міських ігор не можуть. З обмежувальними вимогами до підрахунку очок, дивовижною механікою розкладання карт та опцією режиму для двох гравців, який робить все це набагато складніше, ця гра завжди буде у мене в кишені під час подорожей.

94. АВТОБУС

Для гри, яка вийшла понад двадцять років тому, як частина зародження Splotter та дизайнерів ігор, в яких ми всі зараз закохані, вона, як і раніше, працює так добре. Вона коротша, ніж багато інших їхніх ігор, але така ж напружена, складна і, так, суперзла, коли це необхідно.

93. ЗА СОНЦЕМ

Що, якщо 4X, але тільки дерево технологій? Це головне питання, що лежить в основі Beyond the Sun, і він робить захоплюючу, захоплюючу вибухову гру, в яку ви граєте швидко, поки ви будуєте свою цивілізацію з неймовірними технологіями від початку до кінця. Єдине, що утримує цю гру від зростання, — відсутність можливості грати в неї з повною групою з чотирьох осіб.

92. Похмура гавань

Гра займає перше місце в рейтингу BGG і, певно, якийсь час нікуди не подінеться. Ця гра є просто звір. Великий, довгий, завантажений контентом і не надто дешевий, це також найкращий досвід проходження підземель, який у вас колись був, і хоча я навіть близько не перевершив усе це, він зайняв почесне місце на моїх полицях.

91. 1846 рік

Я спізнився у світ 18xx, але після моїх перших кількох п'єс 1846 я повністю на борту. Цікаві рішення на кожному кроці, виняткова взаємодія гравців та дивовижний ступінь асиметрії, коли це найважливіше, роблять цю гру миттєво коханою.

90. САНТОРІНІ

Оригінальна механіка надійна, а нове виробництво вражаюче, але що справді виділяє Санторіні як одну з моїх улюблених абстрактних ігор усіх часів, так це інтеграція здібностей гравців, які роблять кожну гру трохи іншою.

89. 1960: СТАНОВЛЕННЯ ПРЕЗИДЕНТА

Ось що я завжди хотів відчувати, граючи у Twilight Struggle. Сильно асиметрична, сповнена цікавих історичних моментів і в міру бойових дій, це може бути просто найкраща настільна гра про американську політику.

88. СМАРТФОН ІНК

Я люблю Smartphone Inc. Швидкий, розумний та просторовий у найкращому вигляді ігрового процесу, заснованого на головоломках. Вам не потрібні всі додаткові речі, щоб по-справжньому насолодитися ним, але я рекомендую його через додаткову варіативність та можливості одиночної гри.

87. ГЕНТЕС

Стефан Рістхаус з'явився в моєму списку вдруге з розумним підходом до побудови цивілізації, одночасно елегантним і неймовірно глибоким у плані ухвалення стратегічних рішень.

86. ЛІСАБОН

Lisboa бере все, що мені подобається у проектах Ласерди, і спрямовує це в чудовий 2-3-годинний досвід відновлення зруйнованого міста. У комплекті з багатьма його фірмовими механіками, включаючи такі дії, і ще однією гарною дошкою від Яна О'Тула, це приз у моїй колекції.

85. КАРПЕ ДІЄМ

Стефан Фельд випустив дві гри того ж місяця, коли вийшла Carpe Diem, і я думав, що ця буде легша. Це було, але це також набагато краще, ніж Forum Trajanum і одна з його найкращих ігор усіх часів. Рекомендується для шанувальників Feld в цілому або для настільних ігор-головоломок.

84. ПРИГОДИ РОБІН ГУДА

"Пригоди Робін Гуда" - ідеальне продовження "Легенд Андора" Майкла Мензеля. Поєднання виняткового візуального дизайну з інтерактивним набором механізмів, від книги, яка веде гравців за кожним сценарієм до спливаючого вікна, яке з часом зростає і змінюється, — це одна з найкращих сімейних ігор, в які я грав за останні роки.

83. МІНІ ЕКСПРЕС

Хто знав, що мені подобаються кубічні рейкові ігри? У мене точно не було, доки я не сів грати в Mini Express. Напружена, швидка, але нескінченно складна (настільки, наскільки ви хочете, щоб вона була), що обертається в жанрі ігор про будівництво залізниць, в які я закохався в 2018 і 2019 роках, Mini Express, тепер з чотирма різними картами, є фаворитом моєму полку.

82. ЛАСКАВО ПРОСИМО У…

У наші дні гри Roll and Write випускаються зліва направо та збоку, але жодна з них не така гарна, як Welcome To… Ця гра Roll and Write без кубиків пропонує безліч дій та варіантів гри з картами, достатньо глибоких, щоб виділити кілька доповнень і варіантів у недавній Кікстартер.

81. АРКРАЙТ

Одна з найважчих і багатофункціональних ігор на моїй полиці, і в той же час гра з особливим фокусом, невблаганним, а іноді жорстоким і нещадним. були останніми роками.

80. ГІНГКОПОЛІС

Я намагався розшукати копію цієї книги протягом багатьох років, і, на мою честь, мені вдалося уникнути перевитрати на розпродану копію до того, як її було перевидано два роки тому. Я майже шкодую, що не чекав, бо тепер, коли гра в руках, я отримую задоволення, граючи в неї. Соло-режим просто фантастичний, розрахована на багато користувачів головоломка складна і сувора, а розширення розвиває її дюжиною способів: це дійсно один з кращих євро.

79. ФАЙЮМ

Фрідман Фрізе створив Power Grid, одну з найбільших європейських ігор усіх часів, і, хоча згодом вона випала з мого списку, я досі отримую велике задоволення і маю багато карт для Power Grid. Але я не люблю багато інших його ігор, поки не вийшов Файюм. Поєднуючи розумну механіку карт і колод (схожу на Гертса в «Конкордії») та велике поле для карт, «Файюм» має безліч можливостей для вивчення глибини та ігор, і я повертався до нього кілька разів з моменту моєї першої гри минулого року.

78. РОЗБІРКИ У ТЕХАСІ

Хто б міг подумати, що я ловитиму трюки? Але минуло вісім років після початкових оглядів Chronicle і Poison, а у мене в топ-100 є кілька трюків. Texas Showdown – жорстока, розумна гра з гонкою на виживання, і мені це подобається.

77. ПОЛЯ АРЛЕ

У Уве Розенберга багато ігор-пісочниць, але ця одна з найкращих. Розбиті на сезони, що відповідають різним варіантам дій, ви повинні ретельно планувати та керувати своїми діями протягом кількох років проти одного або двох інших гравців. Доповнення «Чай і торгівля» робить його довшим, але й набагато кращим.

76. ЗІРКОВІ ВІЙНИ: ІМПЕРСЬКИЙ НАПАД

Коли я подумав, що Fantasy Flight більше не зможе брати мої гроші, вони зрівнялися з Imperial Assault. І, звичайно, через кілька тижнів у нас буде Rebellion (мій гаманець плаче…). Imperial Assault — одна з найкращих ігор у жанрі повзання підземеллями, один проти багатьох. Спуск, але краще і зі Зоряними війнами? Запишіть мене.

75. ЦОЛЬКІН КАЛЕНДАР МАЙЯ

Кукурудза? Ми отримали вашу кукурудзу. Цолькін найбільше виділяється через свої масивні, гарно відлиті коліщатка. Це фантастична гра, в якій треба думати наперед, будувати двигун і стежити за тим, щоб усі робітники залишалися ситими.

74. МЕРВ

Фабіо Лопіано швидко стає одним із моїх улюблених дизайнерів, хоча б тому, що у нього є надприродна здатність вплітати складність у обтічний пакет, що призводить до ігор, в які можна грати менш ніж за 2 години, але які здаються серйозними, важкими. Merv - ще одна з таких ігор, в якій гравці повинні бути максимально ефективними з обмеженими 12 діями.

73. ЛЕГЕНДИ АНДОРИ

Пригодницькі ігри для гравців у євро! Складні головоломки кожної з голів цієї гри приносять величезне задоволення від початку до кінця. З повною трилогією контенту та більш ніж 40 пригодами гра має реграбельність майже на рівні Gloomhaven та кумедну історію, яка затягне вас через все це.

72. ЗАБОРОНЕНІ ЗІРКИ

О, що могло бути! Ця гра чудова. Абсолютно вбивча гра в стилі 4x заснована на Starcraft, але з темою 40K, яка, на жаль, зникла, коли FFG втратила ліцензію. Я хотів би, щоб це все ще було доступно, тому що кожен повинен отримати можливість грати.

71. ТОРГІВЦІ КАВИ

Він масивний, що буквально вибухає зі шматочків і шматків, і якимось чином грає плавно і елегантно, що рідко буває в подібних іграх. Coffee Traders - одна з найкращих економічних ігор, в які я грав за останні роки, починаючи з привабливої ​​сучасної економічної теми і закінчуючи розумним способом, яким гра спрямовує вас через ваші дії протягом 2-3 годин.

70. ВОЛОДАР КІЛЕЦЬ: ПОДОРОЖ У СЕРЕДЗІМ'Я

Цей мешап Descent і Mansions of Madness, дія якого розгортається на повних інтриг полях і печерах Середзем'я, приносить величезне задоволення від гри. Захоплююча головоломка, яка добре працює з додатком, стала опорою на моєму столі з моменту його випуску.

69. ІМПЕРСЬКІ ПОСЕЛЕНЦІ

Якщо ви слухали подкаст у минулому році або близько того, ви знаєте, що це один з моїх коханих. Imperial Settlers тепер має п'ять фракцій, варіанти побудови колоди та повністю асиметричну гру, яка дозволяє вам по-справжньому побудувати цивілізацію у веселому, прикордонному похідному світі на ваш вибір – це дійсно добре.

68. КРІЗЬ СТОЛІТТЯ: НОВА ІСТОРІЯ ЦИВІЛІЗАЦІЇ.

Ймовірно, єдина гра в цьому списку, що отримала місце через свою програму, Through the Ages — найкраща гра про цивілізацію, якою я володію, і на сьогоднішній день має найкращу цифрову реалізацію, яку я коли-небудь пробував. Продумана механіка, блискуче навчання і так багато контенту в коробці - це гра, яку варто придбати, якщо ви хочете довгу та заплутану будівельну цивілізацію.

67. АНАХРОНІЯ

Ця гра виглядає і звучить шалено – вона сповнена футуристичних науково-фантастичних фракцій, зловісного апокаліпсису та великих доз подорожей у часі. Тим не менш, під усією цією темою ховається одна з кращих ігор розміщення робітників, які я коли-небудь пробував, і блискуче створена одиночна гра.

66. СПЕЙСКОРП: 2025-2300 РР.

Тепер я маю кілька симуляцій космічної ери в цьому списку — я виявляю закономірність. Але на те є вагома причина, тому що SpaceCorp — одна з найкращих подібних симуляцій, яка допомагає гравцям нарощувати свої можливості та досягати зірок.

65. ГІЛЬДІЯ ТОРГІВЦІВ-ДОСЛІДНИКІВ

Це швидко стало однією з моїх улюблених ігор типу "дроп/фліп/рол і запис", спочатку з Tiny Towns, а тепер перевершує її через кількість ігор, які вона отримує. Розумний спосіб, яким вона переплітає одночасні дії з індивідуальним зростанням у вигляді безлічі досліджень, і можливості для розширення тут здаються майже нескінченними: це справді чудова гра, і я з нетерпінням чекаю більшого.

64. КОРОЛЬ ЧЕРЕПІВ

Моя нова улюблена гра з трюками (яка не є кооперативною), Skull King - це гра, в яку ви можете сидіти склавши руки і грати знову і знову годинами з потрібними людьми. Є й інші ігри зі схожою механікою, але ця все одно найкраще.

63. У ВОРОТ ЛОЯНА

Якось гра At the Gates of Loyang здається абсолютно схожою на гру Розенберга і зовсім не схожу на гру Розенберга.

62. ДРУГИЙ ШАНС CO2

Я тримав його у своїй колекції кілька років, але тільки минулого літа у мене з'явилася можливість вперше зіграти в нього, і я одразу закохався в нього. Від цікавої теми до творчого підходу до спільної реалізації класичних правил Vital Lacerda - CO2 - це вибух.

61. ОТРІМНІСТЬ

Ця гра настільки нова, що ви навіть не можете її отримати! Невеликий Kickstarter минулого року, Obsession — це гра про вікторіанські сім'ї, які намагаються піднятися соціальними сходами. Ви виконуватимете дії з таблиці плиток, які вимагають оплати членами сім'ї та гостями у поєднанні зі слугами. Тема в цій грі є глибокою, а варіанти ігрового процесу заплутані.

60. ТЕРРА МІСТИКА

Це перше «важке» євро, в яке я колись грав, і воно залишається одним із моїх коханих. У той час як Gaia Project трохи відсунула цю гру вниз за списком, тепер є кілька доповнень, які обидві гри варті уваги.

59. ПРИГОРОД: КОЛЕКЦІЙНЕ ВИДАННЯ

Ми говорили про це в Епізоді 94, і я просто не можу не любити містобудівну механіку в Suburbia. Вони чисті, вони насичені стратегією, і гру можна нескінченно перегравати. Castles of Mad King Ludwig надто затягує мене, щоб міняти команду на цьому етапі – обожнюю цю гру.

58. КАРНЕГІ

Я продовжуватиму звинувачувати себе протягом багатьох років за те, що не підтримав повну делюкс-версію Карнегі Ксав'єра Джорджа, блискучої, красивої євро-ігри, яка стала однією з моїх коханих завдяки Board Game Arena. Хоча я не настільки люблю цю гру, щоб витрачати 300 доларів на делюкс-версію, я продовжую часто грати в неї і щоразу знаходжу в ній нову глибину та складність.

57. ВОЛОДАР КІЛЕЦЬ: КАРТКОВА ГРА

У мене зараз більше 1000 карток для цієї гри, і я досі люблю годинами копатися в них, щоб зібрати колоду. Це ідеальна гра для одного гравця, яка так само добре працює з двома в кооперативі та розповідає чудову історію зі знайомого всесвіту.

56. ЛИЦАР-МАГ ULTIMATE

Створена для 1-2 гравців, Mage Knight це вершина одиночної гри. Це блискуча, тактично багата, пригодницька гра-головоломка, повна крутих механік та тематично насиченого ігрового процесу. Я люблю Mage Knight, Star Trek Frontiers за їхнє переосмислення в дещо більш простій формі і все, що між ними.

55. ЕМПІР ДЮНА

Коли Dune Imperium вийшла, вона була дуже гарною грою, і вона мені сподобалася. Але мені це не сподобалося принаймні не в топ-100 усіх тимчасових рівнів. Але з виходом двох доповнень Rise of Ix та Immortality у 2022 році Dune Imperium виросла, розширилася та увібрала в себе так багато нових ідей та способів гри, що стала для мене майже зовсім новою грою та досвідом, який я дуже хочу отримати. до столу якнайчастіше зараз.

54. ШЕКСПІР

Це може бути художнє оформлення або те, як гра працює, щоб інтегрувати розумну тематику до карт акторів і ремісників, або, можливо, мені просто подобається щось, що пов'язано з Шекспіром — з якоїсь причини, цей швидкий і все ж таки відносно думаючий Євро — фаворит, який тримає удар по столу.

53. ГАЛЕРИСТ

Вітав Ласерда — один із моїх улюблених дизайнерів за те, як він привносить тему та естетику у свої ігри, беручи те, що інакше було б важкими, механічно зарядженими іграми, і перетворюючи їх на твори мистецтва. Gallerist залишається моїм фаворитом за його здатність сплести всі три разом таким точним та захоплюючим способом.

52. КОРПУС

Довгий час Barrage був затьмарений тьмяною кампанією на Kickstarter та поганими компонентами. Я буквально не міг грати у свій екземпляр перші дев'ять місяців, поки він у мене був, поки я чекав на заміну коліс. Але коли я нарешті дістався до столу і вивчив глибину, яку може запропонувати ця гра, я швидко виявив, що тут є величезна кількість складнощів та дерев рішень, які варто оцінити. Barrage важкий як цвях, але варто спалити мізки, щоб дізнатися, як все це врешті-решт складається воєдино.

51. ЗАМОК БОРДОВИХ

Найкраща гра Стефана Фельда і найпопулярніша. Це нудна відповідь на це питання, але вона залишається такою після 20+ ігор з певної причини. Завдяки новим виданням гри, одиночній та спільній грі, а також численним цифровим версіям немає жодних виправдань, щоб не грати в The Castles of Burgundy.

50. ПЕРШИЙ КЛАС: ВСЕ НА БОРТ СХІДНОГО ЕКСПРЕСУ!

Деякі називають РЖД картковою грою. Це справедливо, але це також багато іншого. Ця гонка з побудови таблиць за окуляри наповнена розумними рішеннями за відносно короткий проміжок часу та постачається з кількома модулями, щоб підтримувати її свіжість.

49. ЛОНДОН: ДРУГЕ ВИДАННЯ

Мені дуже сподобався Лондон у його первозданному важкодоступному вигляді. Про здатність Мартіна Уоллеса взяти кілька механік і колоду карт і сплести з них захоплюючу гру ходять легенди, і Лондон — один із найкращих. Друге видання якимось чином зробило гру ще кращою. Він красивіший, плавніший і повністю заснований на картах, вирізуючи непотрібний елемент карти, щоб зробити гру набагато кращою.

48. ЦИВІЛІЗАЦІЯ: НОВЕ СВІТЛО

Я люблю цивілізаційні ігри - ви побачите це, коли просунетеся далі за списком. Це більш легкий, швидкий, європейський підхід до формату Civilization, і мені він подобається, але він став ще кращим із розширенням, а з правилами для одинаків, випущеними під час COVID, це блискуче.

47. ПОКИДАЮЧИ ЗЕМЛЮ

Ви коли-небудь хотіли збудувати ракету і вирушити в космос? Leaving Earth - це свого роду плавна інтеграція симуляції та ігрового досвіду, яку ви рідко зустрінете у хобі, і вона зроблена вручну одним хлопцем. Важко знайти і важче перевершити, Leaving Earth - це прихований дорогоцінний камінь, який я давно любив, і який нарешті досягає мас.

46. ​​НЕБЕЗИ І ЕЛЬ

Ця гра справила на мене враження, як і кілька останніх релізів, і щоразу, коли я граю, я отримую задоволення. Від правильної природи ресурсів до болісного рішення про те, де розмістити нещодавно куплені плитки на моєму ігровому полі, пивоваріння ніколи не було таким напруженим (чи веселим!)

45. ЛОРЕНЦЕ ІЛЬ МАГНІФІКО

Мені подобається розміщення кубиків як механізм, але може бути складно пом'якшити кидки та керувати ними… якщо тільки у всіх немає однакових кубиків! Лоренцо - це майже суворий конструктор картинок, що пропонує нескінченні перестановки, які стали ще цікавішими завдяки розширенню, наповненому додатковим контентом.

44. ЗАМКИ БУРГУНДІЇ: КАРТКОВА ГРА

Я це визнаю. Я посміхнувся, коли про це оголосили. Ще одна версія карткової гри? Подобається Power Grid? Крім того, що це не було схоже на Power Grid. Це було більше схоже на Сан-Хуан, не просто гарна гра, але майже така ж гарна, як і її старший брат у картоні. Це швидко, це компактно, і хоча це займає багато місця на столі, йому вдається почуватися як CoB.

43. БИТВА П'ЯТИ ВОЙСТВ

Рекламована як легший, більш тактичний підхід до формули Війни Кільця, ця важка бойова гра Орків, Гномів та Ельфів майже так само задовольняє з унікальним поворотом, який робить регулярні проходження.

42. ЧУДОВИЙ

Це ще одна гра, яку я відкрив для себе під час пандемії і яка мені сподобалася, але по-справжньому не закохалася в неї, доки у мене не з'явилася можливість пограти з іншими людьми та не інтегрувати матеріали розширення Sno у коробку. Щільний, розумний, візуально приголомшливий та завантажений складними рішеннями, Чудовий – зберігач.

41. ПЕЧЕРА

Ідеальний євро для розміщення робітників, заснований на сільському господарстві, Caverna бере те, що робить Agricola успішною (навіть якщо мені це не подобається), і перетворює його на блискучу гру, яка масштабується від 1 до 7, має чудові компоненти і дозволяє вам залишатися під землею. якщо ви дійсно втомилися від овець та гарбузів.

40. КАНБАН EV

Одна з найкращих ігор Lacerda та відмінний економічний симулятор, якому вдається залишатися впорядкованим у всьому. Соло-режим просто фантастичний, а нова версія гри для електромобілів більш упорядкована та візуально простіша для сприйняття. Вибух.

39. ТРАМВАЇ

Tramways, моя улюблена серія ігор для маленьких міст Альбана Віара, нема на що особливо дивитися, але в ній є блискуча головоломка і компонент побудови колоди, заснований на аукціоні, який я ще не бачив в інших іграх, які вимагають ретельного розгляду того, що ви граєте і що ви купуєте.

38. АРК НОВА

Хтось сказав мені колись, що Ark Nova – гарна гра. Може чудова гра? Я не знаю. Я вирішив спробувати, і знаєш що, все гаразд. Добре відполірована, схожа за стилем на багато інших чудових ігор, із забавною темою, і тепер вона посідає перше місце в моєму списку. Це не моя улюблена гра всіх часів, але я із задоволенням зіграю в неї, коли вона вийде.

37. ДВА

Ось мій дивак зі списку - той, який ви не знайдете в багатьох місцях, але який я обожнюю. Ікі - це гра, заснована на ронделях, в якій ви переміщуєтеся по ринку Ікі, намагаючись підвищити рівень і звільнити різних ремісників. Він досить простий за своєю суттю і неймовірно гарний, нагадує укіє-е, гравюру в стилі ксилографії того часу і одну з моїх улюблених обкладинок настільних ігор усіх часів, і, на жаль, її важко знайти. Якщо ви бачите це, отримайте гру.

36. КУЗНЯ КЛЮЧІВ

Keyforge викликала фурор три роки тому як перша у світі «унікальна колодна гра». Незважаючи на те, що гра перебуває у перерві через технічні проблеми з алгоритмом побудови колоди, вона залишається фаворитом для онлайн-ігор та ігор вдома з сім'єю, а також моєю найпопулярнішою грою за останні два роки.

35. ВОТЕРГЕЙТ

І новинка року – Уотергейт. Це асиметричне перетягування каната для двох гравців між Ніксоном та пресою було однією з найкращих ігор, які я знайшов і в які я грав на Gen Con у 2019 році, і з того часу є основним продуктом мого столу.

34. ГЛЕН МОР II

Glen More – давній фаворит, настільки, що я підтримав Lunarchitects, коли він був на Kickstarter, саме через його схожість. Glen More II піднімає оригінал на кілька ступенів вперед за допомогою Chronicles, які додають глибину, можливість повторного проходження та нові можливості, чого я ніколи раніше не бачив у грі такого розміру.

33. НУСФІОРД

Уве Розенберг зробив багато дуже хороших ігор (наступного разу зверніть увагу на Atiwa, в яку я закохаюся все більше і більше), але Nusfjord залишається однією з моїх улюблених ігор, тому що в ній зібрано так багато того, що працює в його великій робочій грі. розміщення ігор і змушує їх працювати у більш жорсткій, короткій та доступній упаковці. 5 гравців Розенберг за 90 хвилин? Так будь ласка.

32. кривава лють

Це свідчення того, наскільки гарна ця гра, що вона піднялася так високо за такий короткий час. З моменту моєї першої гри на GenCon досі у мене ще не було поганої сесії з цією (і я виграв лише один раз). Це швидко, войовничо, і це винагороджує дії всіх типів. Так, вас можуть виштовхнути з регіону, на створення якого ви згаяли час, але ви можете повернутися туди в наступну епоху, і якщо одна гра піде погано, наступна буде зовсім іншою. Від чудових мініатюр до ретельно збалансованого драфта карток — у цьому немає нічого, що мені не подобалося б.

31. НА MARSE

Кожна нова гра Vital Lacerda – це майже миттєвий шанс потрапити до топ-100, і On Mars зробила це швидко. Незважаючи на те, що через пандемію було зіграно лише кілька ігор, це чудова гра на всі часи, і її варто відстежувати та грати, як тільки можете.

30. СТАРОЖИТНОСТІ II

Antike II, одна з моїх улюблених ігор з контролем території та класична гра Mac Gerdts, оптимізує та покращує практично всі аспекти оригінальної гри. Він відтворюється швидко, майже без простоїв для гравців і пропонує безліч варіантів вибору щоразу, коли я граю.

29. МАГНАТ ХАРЧОВОГО ЛАНЦЮГУ

Кумедна історія про Food Chain Magnate. Я ненавидів це вперше, коли я грав. Я отримав свій, але так сильно закричав, що мене виписали і розлютили на другій годині гри… із чотирьох. Але наступні два дні я провів, не думаючи ні про що, окрім цієї гри. Мені довелося зіграти в неї знову, і з того часу вона стала однією з ігор-подій, до яких ми звертаємось на TI4.

28. ТЕОТІУАКАН

Це може бути найновіша гра у списку, але вона швидко піднялася у чартах. Прекрасна постановка, наповнена цікавими рішеннями та розумною системою підвищення кваліфікації робітників, заснована на кастрюлях, Теотіуакан стрибнув для мене прямо у верхні ряди євро середньої ваги.

27. КЛІНІКА ДЕЛЮКС

Clinic протягом багатьох років мучилася у своєму оригінальному низькоякісному виробництві, але версія Deluxe від Албана Віарда із зображенням Яна О'Тула приносить її в маси, і я дуже радий, що це сталося. З десятками модулів, підривним поглядом на індустрію охорони здоров'я та заплутаним геймплеєм, Clinic просто необхідна.

26. СКАЙМІНИ

Момбаса була в цьому списку давно, і не дарма. Це гра з приголомшливим дизайном, що поєднує гімнастику запасів з розумною механікою управління колодою і безліччю трас, якими можна керувати протягом напруженого європейського досвіду. Але тема була поворотною, тому коли Pfister, нарешті, переніс гру в космос, я відразу ж був у захваті. Тепер він знову у списку.

25. КОНКОРДІЯ

Я був шанувальником Concordia протягом багатьох років, але нещодавнє впровадження такої кількості нових карт, механізмів Венери та командної гри робить цю гру на всі часи чудовою та однією з найкращих ігор від Mac Gerdts.

24. КЕМЕТ: КРОВ І ПІСОК

Кемет довгий час був одним із моїх улюблених хлопців у картковій грі, але з ним були проблеми. Це було не так «весело», як Blood Rage, у грубому механічному сенсі, було якесь роздмухування з додаванням доповнень, і фінальна гра викликала у мене головний біль. Blood and Sand вирішує майже всі ці проблеми і виявляється одним з найкращих хлопців на карті (навіть якщо це одне з найгірших склепінь правил).

23. ПІДВІДНІ МІСТА

«Підводні міста», що поєднують у собі основну побудову таблиці «Тераформування Марса» з родзинкою розміщення робітників, є надзвичайно захоплюючою головоломкою з набагато більшою глибиною, ніж більшість ігор у цьому жанрі.

22. ЖИТЛО АЛЬДЕРВЕЙЛ

Єдина гра в цьому списку, якої я особисто не володію (і не через те, що не пробував), Luke Laurie's Dwellings of Eldervale — це шедевр управління картою, контролю території та євро-механіки, органічно вплетених у розтягнуту епопею. А наступного року ми отримаємо те саме, але в космосі з Andromeda's Edge (цього разу я, на щастя, підтримав його).

21. БРАСС: БІРМІНГЕМ

Один з багатьох недоліків у моєму списку ігор, в які я грав протягом багатьох років, цього року я нарешті спробував Brass, яка миттєво потрапила до моєї десятки кращих, поки я не грав у Birmingham, виправлену версію від Roxley Games, яка більш гладка і пропонує безліч нових цікавих рішень у такому ж компактному, щільно сконструйованому корпусі.

20. ДОМИНУЮЧІ ВИДИ: МОРСЬКІ

Наша найкраща гра 2021 року, Dominant Species: Marine, - це майстер-клас з модернізації класичної гри, оптимізації механіки, впровадження нових ідей і того, щоб зробити її доступнішою для більш широкої аудиторії. Минулого року я грав у Marine більше разів, ніж у Dominant Species за попередні п'ять, хоча б тому, що так набагато простіше отримати стіл.

19. ВЕЛИКИЙ ЗІМБАБВІ

Перемістіть сюди Food Chain Magnate, ця класична гра-сплоттер зайняла моє місце, представляючи собою простий, але розвивається ігровий процес, який пропонує майже безмежні можливості та високий рівень залучення гравців.

18. ЗАТМІННЯ: ДРУГИЙ РОЗСВІТЛЯ ДЛЯ ГАЛАКТИКИ

Я не любив Eclipse у його першому виданні. Я не зовсім пам'ятаю чому, але це йшло дуже довго, ув'язало в дрібницях, а виробництво було на низькому рівні (маються на увазі кубики скрізь). Я не впевнений на 100%, що змінилося у другому виданні (крім ціни), але я скажу, що тепер це одна з моїх улюблених ігор усіх часів, з безліччю розумних, захоплюючих, коротких рішень, які нагадують мені Twilight Imperium у всіх сенсах, але у більш короткому форматі.

17. ДУЕЛЬ 7 ЧУДЕС

Цілком можливо, ідеальна гра для двох гравців. Швидка, доступна, проста в навчанні та ідеальна квінтесенція всього, що так добре робить 7 Wonders, Duel – це гра, яку я завжди ношу у своїй ігровій сумці на випадок посухи для двох гравців, з якою ми всі стикаємося.

16. СУМІРНИЙ ІМПЕРІУМ IV

У мене не було можливості пограти в попередні ітерації, але доленосне місце в лінійці FFG на Gen Con і шанс отримати його і зіграти в нього раніше познайомили мене з однією з найкращих ігор коли-небудь створених. Широка, епічна та повна цікавих рішень і справ, я ніколи не отримував більшого задоволення, ніж від шостої до десятої години, яку я провів, граючи в цю гру.

15. ПРОЕКТ GAIA

Все, що мені подобалося у Terra Mystica, але ще краще. Gaia Project має такий же напружений, точно налаштований європейський геймплей, як і оригінал, але з більшою варіативністю, найкращим балансом та класною космічною темою. Єдиний спосіб це виправити, якщо вони якимось чином принесуть те саме на Terra Mystica.

14. КЛАНИ КАЛЕДОНІЇ

Clans of Caledonia – це суміш кількох моїх улюблених речей – фарма євро, економічних ігор та Terra Mystica. Це жодна з цих речей, і все ж таки якимось чином усі вони, і, незважаючи на похідний опис, комбінація працює надзвичайно добре. Для компактного євро дрібносерійного виробництва цей – зберігач.

13. БАНК ДЛЯ ОДИНУ

Уве Розенберг - майстер ігор з розміщення робітників, одного з моїх улюблених жанрів ігор, а A Feast for Odin - найбільша, найсміливіша і найзагадковіша з усіх. Отже, це місце тут у списку. Він великий, довгий і сповнений такої кількості рішень, що я досі знаходжу в ньому щось нове.

12. НАЦІЇ

Nations потрапляє до цього списку з кількох причин: по-перше, це чудова гра про цивілізацію. Більше того, це дозволяє гравцям проходити гру так, як вони вважають, що найкраще відповідає їхнім потребам, а можливість повторного проходження неймовірно висока. Поєднайте це з надійною механікою одиночної гри, і це стане моїм фаворитом у моїй колекції.

11. ПОВСТАННЯ ЗІРКОВИХ ВІЙН

Він великий, епічний, і це «Зоряні війни». Що мені ще потрібно? Виявляється, теж небагато часу. Я провів із цією грою не так багато часу, як хотілося б, інакше я впевнений, що вона була б вищою у списку, але навіть все одно ніщо не зрівняється із «Зоряними війнами в коробці».

10. КІНЦЕВІ ЗАЛІЗНИЦІ

Я не можу стримати слиновиділення, граючи в «Російські залізниці» і спостерігаючи, як мій рахунок подвоюється, потім потроюється і злітає до 300-х і 400-х. Справжня гра з розміщення робітників у сніговій комі, це так весело. А German Railroads, перше доповнення, усуває майже всі проблеми оригіналу і робить його набагато кращим.

9. Втрачені руїни Арнака

Розмова про падаючу зірку! Я грав в Arnak всього за три тижні до того, як склав свій останній список 100 найкращих, і він потрапив у топ-20. Ідеальне поєднання розміщення робітників та побудови колоди, яке потрапило на мій стіл майже 50 разів за останній рік і триватиме ще роки вперед.

8. КАСКАДІЯ

Моя улюблена гра 2021 - це миттєва класика, в якій проста механіка оптимізована до абсолютної елегантності. Він гладкий, простий у освоєнні та абсолютно неймовірно захоплюючий, незалежно від того, скільки разів я брав його за стіл. Це буде у списку на довгий час.

7. ОСТРІВ ДУХІВ

Немов блискавка, ця гра два роки тому увірвалася до мого топ-10, миттєво зруйнувавши мої упередження про кооперативні ігри. Одночасно привабливий соціальний коментар та неймовірно складна кооперативна гра, загорнута в оболонку європейської механіки, є кілька ігор, так само добре продуманих та виконаних, як Spirit Island.

6. СПІРІЙ

Spyrium – недооцінена перлина та ідеальне середнє місце для невеликих груп. Це недорого, швидко (приблизно годину) та гнучко, до 4 гравців. Це також відмінний невеликий конструктор двигунів з унікальною механікою розміщення та пошуку робітників, яка часто робить ігри захоплюючими.

5. ТЕРРАФОРМУВАННЯ МАРСУ

Це потворно виглядати, може тягтися занадто довго, а колода карт трохи завелика з усіма додатковими речами, і все ж таки мені це подобається. Terraforming Mars має величезну, постійно зростаючу глибину – таку, яка зробила її моєю найпопулярнішою грою у 2016 та 2017 роках, і не сильно відстає від неї у 2018 році.

4. ПОДОРОЖИ МАРКО ПОЛО

Від хлопців, які принесли нам Цолькін, «Подорожі Марко Поло» — блискуче доопрацювання кількох знайомих євромеханік. Свідченням того, наскільки хороша ця гра, є те, що вона зайняла таке високе місце у моєму списку менш ніж через рік після випуску.

3. ЧЕМПІОНИ MARVEL

Найкращий LCG на ринку прямо зараз, і точка. Я люблю Жах Аркхема, і (на даний момент) він все ще вище в цьому списку, але я думаю, що це ненадовго. Marvel продовжує випускати розумні, захоплюючі та динамічні ігри, у яких ефективно масштабуються від 1 до 4 гравців.

2. КОРІНЬ

Мені подобався Vast, але я ніколи не грав у нього через те, наскільки складно було його вчити і скільки часу це могло зайняти. Root робить все те ж, що і Vast, але перепаковує його у військову гру в стилі COIN і робить це швидше та симпатичніше. Я люблю Root більше, ніж коли-небудь думав, що це можливо для такої гри, і оскільки на підході ще більше контенту, він займе місце в моїй регулярної ротації на довгі роки.

1. ВІЙНА КІЛЬЦЯ

Це найкращий ігровий досвід у моїх книгах. Було кілька ігор, за які я сідав грати весь день, не говорячи вже про дослідження на цьому рівні. Я намалював мініатюри, я пройшов його поодинці, щоб підібрати стратегії, і все ще немає нічого кращого, ніж йти проти іншого гравця. Це також чудовий приклад асиметрії у настільній грі. Битва П'яти Воїнств чудова, але ця найкраща.