Популярна настільна гра подвоює використання мистецтва штучного інтелекту – ось чому люди засмучені
Реакція була не надто позитивною
Команда розробників доповнень для надзвичайно популярної настільної гри Terraforming Mars оголосила, що у проекті використовується штучний інтелект, і це відкриття викликає роздратування як у фанатів, так і у конкурентів у галузі. Але що за вся ця метушня?
Щоб залучити вас до дискусії, яка стає все більш поширеною у сфері настільних ігор та настільних рольових ігор (наприклад,Wizards of the Coast заявляє, що не знала про мистецтво штучного інтелекту у своїй новій книзі D&D), нижче я виклав суть суперечки про терраформування Марса.
Що таке суперечка про тераформування Марса?
Як ви, можливо, вже знаєте, «Терраформування Марса» – одна з найпопулярніших ігор.настільні ігри для дорослих - він продається абсурдно добре і настільки впливовий, що нещодавно його почали використовувати у кіно та на телебаченні. Таким чином, само собою зрозуміло, що остання хвиля розширення на Кікстартере був би популярним. Насправді «популярність» — це м'яко сказано. Вартість кампанії в даний час складає більше 1524844 доларів США, що багато разів перевищує цільову суму 10 тисяч доларів.
Однак завдяки новій політиці Kickstarter, згідно з якою використання штучного інтелекту в проекті має бути декларовано, видавець Stronghold Games оголосив, що він «продовжує використовувати контент, створений штучним інтелектом при розробці та реалізації цього проекту». Зокрема, тут використовувалися Mid Journey, Fotor та Adobe Suite. Це викликало протест деяких фанатів через поляризуючу природу ІІ та вплив його використання на артистів (про це ми поговоримо нижче).
Чому люди незадоволені мистецтвом ІІ у «Терраформуванні Марса»?
Ефективність та якість мистецтва штучного інтелекту різко зросли за останній рік або близько того; тепер легко створювати безкоштовні витвори мистецтва, використовуючи лише кілька ключових слів. Проте так само швидко виникли побоювання. По-перше, багато хто стурбований тим, що компанії побачать можливість скоротити витрати і відмовитися від реальних художників на користь альтернатив, які не потребують великих зусиль, створених штучним інтелектом. (По суті, йдеться про професіоналів, які втрачають засоби для існування.) Більше того, мистецтво ІІ працює, переглядаючи та використовуючи базу даних існуючих творів мистецтва для створення власних ілюстрацій. Оскільки оригінальні художники не згадуються і не отримують винагороди, є аргумент, що їхні ілюстрації вкрадені та/або перетворені на щось нове без їхньої згоди.
У цьому вся суть поточної проблеми, що з тераформуванням Марса. Гравці та компанії як Койот та Ворона висловили стурбованість, перераховану вище, а також помітили, що мистецтво ІІ все ще використовується, незважаючи на такий величезний успіх проекту (маю на увазі, що розробники мають достатньо грошей, щоб платити реальним людям за ілюстрації або дизайн, а не за використання ІІ).
Проте проблема не є повністю односторонньою. Полігон Провів велику серію питань та відповідей з президентом партнера Stronghold Games, Indie Game Studios, і вони припускають, що ця технологія має як переваги, так і недоліки. А саме вони заявляють, що мистецтво штучного інтелекту може прискорити розробку, щоб фанати швидше отримали проект. Крім того, вони вважають, що це дозволить невеликим компаніям "зайти в області, які раніше не були прибутковими".
Вони також вважають, що ми не можемо загнати цього джина назад у пляшку, незважаючи на той негативний вплив, який він може вплинути на ілюстраторів — це «надто потужна технологія». Схоже, в результаті вони хочуть використовувати ІІ «відповідально»; зазначивши, що компенсація — це «реальна проблема, для якої вони хотіли б побачити рішення», вони кажуть, що «були б готові розглянути цю проблему і приєднатися до цього рішення, коли воно стане доступним».
Чи буде цього достатньо, щоб розвіяти побоювання, мабуть, залежатиме від конкретної людини, і, ймовірно, протягом певного часу ця тема буде гарячою темою серед спільноти.
Якщо виникнуть інші події, ми будемо тримати вас в курсі.